LOK

RNK Hoci - PKS   6 - 3

Raisio 1

Kiekkoseura RNK:n vieraaksi

Kiekkoseura aloittaa vieraspelit Raisiosta kun se matkaa RNK:n vieraaksi tänään lauantaina 2.10. Ottelu alkaa DNA-Areenalla klo 18.00.

Joukkue lähtee otteluun sarjataulukon piikkipaikalta. Viime viikosta vastus ei varmastikaan heikkene, joten joukkueen tulee olla hereillä heti alusta alkaen. PKS on valitettavasti viikon aikana kärsinyt muutaman pelaajan poisjäännistä, jotka on kuitenkin saatu paikattua ja joukkue lähtee otteluun täydellä 18+2 rosterilla. Maalinsuulla nähdään tänään PKS debyyttinsä tekevä Roope Rantala, joka tuli Paimioon Kaarinan HCIK:sta.

Seuraava kotiottelu pelataan jo heti huomenna sunnuntaina 3.10., kun vastaan saapuu Naantalilainen VG-62. Kiekko jäähän Paimion OP-Areenalla klo 15:00. Tervetuloa!

Tilastot
RNK Hoci