SYY
Edustus, II-divisioona

PKS - Chiefs  6 - 2

OP-Areena

PKS aloitti kauden voitolla!

PKS Edustus aloitti kautensa voitolla Turkulaisesta Chiefistä lauantaina 25.9. lukemin 6-2.

Onnistumisia saatiin monella saralla ja ilme joukkueella on hyvä ja seuraava ottelu odottaakin jo viikon päästä lauantaina kun PKS matkustaa Raisioon RNK:n vieraaksi. Ottelun onnistujina mainittakoon PKS sarjadebyytin tehnyt ja duunarikypärällä palkitun Alpo Salon panos joukkueen eteen sekä ottelun parhaan pistemiehen Mikko "kyljys" Lehtisen onnistumiset. Eikä pidä unohtaa maalissa loistavasti pelannutta Lasse Lehtoa, joka saalisti ottelussa myös yhden syöttöpisteen Joosa Håkanssonin ylivoimamaaliin.

Kuulopuheiden mukaan Joosalle oli mainittu vaihtoaitiossa, että ylivoimalla saadaan kaksi tai kolme hakua omasta päästä, jonka jälkeen on tultava vaihtoon jos ylivoimapeli ei lähde pyörimään. Joosa oli tokaissut, että eivät tarvitse kuin yhden. Tämän hän näytti toteen ajassa 53:50, kun maalasi kesällä vanerilla harjoitellulla rannelaukauksella aivan yläpömpeliin vastustajan veskarin ollessa voimaton.

Seuraava kotiottelu pelataan sunnuntaina 3.10. klo 15:00 OP-Areenalla.

Tilastot

Chiefs